Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: Plum nails with stars!

13. února 2014

Plum nails with stars!

Konečně tu mám i nějaký ten příspěvek s nehty. Je to zpětné ohlédnutí, protože tyhle nehty jsem si lakovala už v pondělí 10.2. a na druhý den jsem jen dodělala hvězdičky a nehtům dodala ještě jednu vrstvu (pro lepší pocit..:D...). Ještě dnes ho mám na nehtech tak jak ho vidíte tady, skvěle drží a "odrbkal" se mi jen malinký kousíček na ukazováčku díky mé nešikovnosti. Takže odolnost skvělá! (aspoň na mých nehtech...jelikož u každého to je jiné...). Lak je od miss sporty č. 345 švestkově fialová a je super ultra nejlepší, co se týče krytí. Kryje už v jedné vrstvě a to se o mnoha lacích říct nedá. I když já se prostě s jednou vrstvou asi nikdy nespokojím. Asi si je prostě neumím lakovat. No co!.. Na fotce mám 3 vrstvy (2 v pondělí a jednu po pařbě v úterý), ale dvě by byly pro mou spokojenost dostačující. Konzistencí je celkem hustý, ale díky fajn štětečku, který se neštěpí, se na nehty velice dobře nanáší. Schnutí je asi stejně dlouhé, jako u každého jiného laku, voňavý lak jsem taky ještě nezažila a celkově jsem s ním velice spokojená. Navíc jsem do té barvy blázen! Takže neváhejte a řadě CLUBBING COLOUR od miss sporty se nevyhýbejte!!

*Bublinek si nevšímejte. Je to jen má blbost urychlení schnutí a přetírání další vrstvou, když ta předchozí není zaschlá. Tohle je výsledek mé nedočkavosti. A taky pardon za suchou pokožku kolem nehtů, pracuji na tom, ale poslední dobou je to můj velký problém!




A jakou barvu laku máte na sobě vy?
Lakujete rádi? A zdobíte občas nehty takovými komponenty?

Přeji krásný zbytek dne všem  

Žádné komentáře:

Okomentovat