Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: Valentine!

14. února 2014

Valentine!


Jelikož je Valentýn, tak se všichni zamilovaní schází a obdarovávají se. I ti, co nejsou zamilovaní tak nezoufají, protože kolem sebe mají mnoho skvělých přátel a rodinu, s kterými mají také blízký vztah. Takže nezapomeňte obdarovat každého, koho máte rádi :)

My s mým přítelem jsme to také nemohli vynechat, ale dnes to zkrátka nestíháme. On je ve škole a já připravuji občerstvení na večerní oslavu narozenin co pořádám. A tak jsme oslavovali už včera. Podarovali jsme si krásné dárečky a vydali se do palačinkárny. Palačinky byly neskutečné, vřele doporučuji palačinkárnu ve Zlíně!! A abychom se necítili zas tak uplně špatně, šly jsme si potom zahrát volejbal :D.




Já jsem pro mého Kubíčka připravila jeho oblíbené povidlové šátečky ve Valentýnském provedení. Myslím, že se mi povedly a doufám, že mu budou chutnat. Já od něj dostala překrásný stříbrný náhrdelník a srdíčkovou bonboniérku. Takové obdarovávání malinkýma dárečkama mám prostě moc ráda. Miluji být obdarována a ještě víc miluji darovat :)


Ja se teď vrhnu na pečení a přípravy na večerní oslavu. Vy držte pěsti, ať všechno vyjde podle mých plánu a těšte se na fotky z akce!

A písnička pro dnešní den!


A jak jste Valentýna oslavovali vy?
Taky jste dostaly dárečky a rozdávali?

Přeji krásný zbytek dne

Žádné komentáře:

Okomentovat